torsdag den 8. juni 2017

Igår chattede jeg med Karol Sevilla, Ruggero Pasquarelli, Valentina Zenere og Michael Ronda.

Som h.h.v spiller Luna Valente, Matteo Balsano, Ambar Smith og Simon Alvarez.

Hej venner! Hvordan har I det?

Karol: Jeg har det rigtig godt
Ruggero: Jeg har det godt
Valentina: Ja, jeg har det også godt
Michael: Også mig


Hvordan synes I serien er blevet?

Karol: Jeg synes personligt at Soy Luna er blevet rigtig god, men vi har jo også arbejdet rigtig hårdt.
Ruggero: Jeg er helt enig med Karol
Valentina: Jeg synes ogsåden er blevet rigtig god, og det er vildt så stor en succes den har fået.
Michael: Jeg er enig med de andre.

Der er jo også nogen lidt intime scener, hvordan er det?

 Karol: Det var lidt grænseoverskridende i starten foran kameraet,    men jo mere man lavede scenerne jo nemmere blev det.      Ruggero: For mig er det ikke så grænseoverskridende, det er måske  også fordi jeg b.l.a har spillet med i Violetta, der skulle vi nemlig  også lave sådan nogen scener.
 Valentina: Jeg enig med Karol, for jeg synes også det var lidt            grænseoverskridende i starten.
 Michael: Jeg er lidt enig med Ruggero. Jeg synes heller ikke det var så grænseoverskridende, men vi er jo også drenge. 
Hvordan er det at være på turné
Karol: Det er rigtig sjovt for vi møder rigtig mange fans rundt omkring i verden, men nogen gange kan det godt være hårdt, fordi man savner jo sin familie og venner derhjemme. Men vi er rigtig gode til at trøste hinanden.
Ruggero: Det kan godt være hårdt en gang imellem 
Valentina: Altså jeg havde det lidt svært i starten, for jeg er jo ikke vant til at skulle på turné.
Michael: Det er sjov, men vi kan godt mærke på hinanden hvis vi ikke har det godt.


Mange tak for interviewet

 Skriv hvad I synes om interviewet 

-Soy Luna Danmark







Ingen kommentarer:

Send en kommentar